Zoekmachine advertenties
Het adverteren via zoekmachines is de ideale manier om je bereik te vergroten. Hier wordt altijd een standaard stappenplan gevolgd. Allereerst bespreken we natuurlijk waar je bedrijf voor staat, wat de relevantie zoekwoorden zijn voor jouw bedrijf en wat we willen bereiken met de advertenties.
Je betaalt een eenmalig bedrag voor de opzet van de campagnes. Daarna wordt er een vast maandelijks bedrag in rekening gebracht voor het onderhouden van de advertenties en het communiceren van de resultaten.
Social Media advertising
Adverteren via Social Media biedt ook veel mogelijkheden. De mogelijkheden zijn nagenoeg gelijk aan zoekmachine advertenties, maar deze resultaten worden niet vertoond tijdens een Google zoekopdracht. Dankzij Social Media advertising kan je meer aandacht krijgen voor je onderneming. Het is een mooie aanvulling op je andere marketingactiviteiten om meer merkbekendheid te bouwen, leads binnen te halen of conversies te verhogen.
Voordeel van Social Media advertenteren is dat je gericht op jouw doelgroep kan focussen. Hierdoor weet je zeker dat de juiste personen jouw advertenties te zien krijgen. Denk hier bij aan het instellen van de leeftijden, locatie, taal, beroep, interesses etc.
Marketplaces
Tegenwoordig is het binnen E-commerce bijna ondenkbaar om je artikelen niet via marketplaces te verkopen. Onder marketplaces verstaan we websites zoals Bol.com, Amazon en VidaXL. Via deze platformen kan je ook adverteren met je producten. Hierdoor zorg je dat je altijd zichtbaar bent in de zoekresultaten. Ik help je graag om je concurrentie een stap voor te zijn. Heb je nog geen producten op marketplaces staan? Dan kan ik je ook helpen met het opzetten van account, productinformatie en prijsstrategieën. Vraag naar de mogelijkheden.


